fredag 16. september 2011

Rundtur på Grønnvoldsag med fotoklubben

En liten fotokavlakade etter en runde på grønnvold sag med Torpa fotoklubb. Bildene er råfoto og ikke behandlet eller gjordt noe med.... Noen har feil lys osv og kunne tenkt meg tilbakemeld og tips om hva som kan gjøres med bildene eller hva jeg kan gjør neste gang som kan gjøre bildene mine bedre....

Kjenner ikke kamera så godt enda og bruker veldig mye forskjellig innstillinger....hehe...litt bingo!
Har et sony a33 med 18-200mm objektiv. Veldig fornøyd, men har mye å lære.....




Her er gjengen akkurat i gang og leter etter det riktige motivet....



















Det var moro å prøve litt forskjellig. Men har mye å lære!
Ha en god helg!


monica

1 kommentar:

  1. Så mange fine bilder. Si fra neste gang du skal avgårde da. Kanskje jeg kan slenge meg med, og du kan lære meg litt :-)

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en hilsen, og fint om du skriver hvem du er også.... Ha en fin dag!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...