søndag 18. september 2011

lavkarbo- bøker

Etter nettsøk og innhenting av masse oppskrifter , følte jeg for å innvistere litt i noen bøker også. Oppskriftpermen min har blitt ganske tykk og er under utarbeiding...
Min lille røde....



Delt inn i katogorier , er det ganske lett å finn frem....


men


Jeg har kjøpt meg tre bøker. Ene er om kostholdet generellt, andre 100 greie oppskriter og den tredje veldig mange gode lunsj og frokost oppskrifter(denne blir jeg bruken masse)...



3 gode verktøy for å lykkes!!







Det finnes mange gode bøker der ute, jeg har valgt meg ut noen.....
Jeg bruker mine masse og kan anbefale di!

Lykke til!


monica

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en hilsen, og fint om du skriver hvem du er også.... Ha en fin dag!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...