lørdag 8. januar 2011

Lakserull

Fant en lakserull- oppskrift på bloggen til Lena Beatrice og den såg så god ut , men det viste seg at da jeg skulle lage den, hadde di ikke alt jeg skulle ha på butikken her på bygda (slikt blir det når man bor nesten på fjellet), men laget annen variant jeg ikke tror skiller seg altfor mye ut på karbohydrat...

Du Trenger:
1 pannekake ( 1 egg og litt litt melk og stekes til en tynn pannekake)
60 gr Kremost med urter
60 gr røke laks
litt klippet kruspersille




Smør osten på hele pannekaka, dryss kruspersillen over og legg på lakseskivene.



Rull sammen og spis!


men den oppskriften som jeg fant på bloggen til Lena Beatrice er følgende:

Du trenger:

1 pannekake(1 egg og 1/4 dl fløte blandes og stekes til en tynn pannekake)
60 gram philadelphiaost (ikke light!)
60 gram røkelaks
Litt klippet dill

Smør osten på hele pannekaka, dryss dill over og legg på lakseskivene. Rull sammen og spis!



Energipsosent i dette måltidet: fett 73 e%, proteiner 24 e%, karbo 3 e%
Mengder: Fett 34 gram, proteiner 24 gram, karbo 3 gram
Kalorier: 411 kcal


Men synes min lakserull var god og jeg :)

Ha en fin lunsj!

mokikka  xxx

2 kommentarer:

  1. Hei, Monica
    Begge typer lakserull så veldig gode ut! Så kjekt at du fant nytte i bloggen jeg tipset deg om. Som sagt; lykke til. Klem

    SvarSlett
  2. Tusen takk Jannicke! Det var mye å frotse i der inne jeg ikke har tenkt på før! Det gjør det litt lettere.......

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en hilsen, og fint om du skriver hvem du er også.... Ha en fin dag!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...