torsdag 6. januar 2011

Laks med grønnsaker og creme fraiche-pesto

Tenkt å prøve å blogge litt av det jeg spiser om dagen, i tillegg til litt annet... hehehe... ser vekten går nedover så det hjelper nå meg dette her, selv om jeg ikke slanker meg , men har kun lagt om kostholdet. Så tar vekttapet som bonus ,samt at jeg føler meg bedre. Håper jeg kan gi noen tips til andre løpet av fremtiden. Jeg har hittit gått ned 6 kg før jul.... gikk opp igjen 2,5 kg med vanlig kost i jula, men denne uka har jeg raset ned 1,5 kg og da har jeg IKKE vært sulten et sekund!!

Igår sto laks på menyen. Det jeg hadde i kjøleskapet var grønnsaker, creme fraiche ....så middagen ble:


Stek Laks i litt olje og litt smør, denne er krydret bare med sitronpepper





Kok grønnsakene akkurat passe møre
(idag ble det litt blomkål, gulrot og broccoli i kjelen)



Ta litt creime fraiche og pesto i søya i panna og la det trekke litt sammen.




HolA: Middagen er klar!

kos deg!

mokikka  xxx

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en hilsen, og fint om du skriver hvem du er også.... Ha en fin dag!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...