mandag 22. november 2010

Ny uke.......




Helgen er en fin tid, og gleder meg hver helg for å være sammen med familien min. I går var vi slakke alle mann og mina gikk i pysj hele dagen. Dette er første gang, og hun stoooooooorkoset seg! Hun var ikke i topp form og trengte å hente seg inn igjen. Lise blir mer og mer aktiv for hver dag.Hun prøvde ut skåp og skuffer og stadig inni kjøleskapet etter en drue eller noe å spise... Alle bøkene i bokhylla ble "lest" mange ganger. Sjarmerende! Jeg fikk laget opp barnemat og ryddet i fikset steder mann ikke ser, så man får ikke inntrykk at jeg har gjort noe....hehehe....

Lørdag var vi først på Dokka å byttet igjen tven vår og vi ble bedre fornøyd. Kvelden var jeg sammen med "klanen" fra skolen og vi var å spiste hos den ene "klanmedlemmet".... Etterpå gikk di andre ut , mens jeg dro veien hjem. Var kjempekoselig!

Idag er det mandag og ny uke med nye muligheter. Fikk telefon fra riksen før helgen og noen nye prøver må til før turen inn.... Får se om jeg får til det løpet av uka:)




Ha en strålende mandag og en fiiiiiiiiiin uke!!

mokikka xxx

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en hilsen, og fint om du skriver hvem du er også.... Ha en fin dag!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...