onsdag 3. mars 2010

En spesiell dag ...........

Vet ikke om jeg skal si huff for en dag eller hurra.... En lett blanding er vel greit trur jeg. Startet dagen med legebesøk som skulle være en nesten rutineudersøkelse for meg, men endte med at det var Lise som ble sjekket.... med feber opp mot 40 grader og en tung pust med pip synes jeg ikke det var noen god start... men crp var fin og fikk litt mixture for bringa.

Ventet ny tlf idag, jeg måtte hive meg rundt og kjøpe ny. Den andre begynte å klikke og med sykt barn og litt uheldig overgang fra telenor til eidsiva så måtte jeg gitt. Veldig fornøyd og en opptur!

Vært uten nett et døgn og det gjør ikke bestandig ting lettere, og akkurat nå passet det dårlig (passer det noen gang egentlig??), men når jeg kom hjem fra legen lyste lampe på modem grønt og ble glad helt til jeg skulle logge meg på, det viste seg å ikke vare helt lett læll.. mne etter ørten tlf-samtaler gikk det. Nå ser det ut til at jeg er i mål og venter på hva natten bringer.....


nesten så man kan få værfornemmelse av lille Mina min...hehe...moro å kle seg ut....




Lenge siden vi har trent , men noe satt læll gitt, men å ta bilde samtidig som å stille opp ble som det ble. Ulrik har landet, nå håper jeg bare på friske barn så jeg kan trimme han:)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en hilsen, og fint om du skriver hvem du er også.... Ha en fin dag!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...