søndag 18. september 2011

På Fjelloa med hundene

Tok med meg hundene og kamera på Fjelloa før helgen. Må prøve å ut litt, for å prøve å se om jeg kan fungere om dagen, selv om formen ikke er den beste, tvinga jeg m
eg på en tur jeg normalt hadde gjort alt for å prøve å få til... En fjelltur håpet jeg skulle gjør godt læll. Turen gjorde godt akkurat på turen, selv om utgangspkt var ikke det beste, men fy hvordan formen var den kvelden og dagen etter....
Men jeg var veldig heldig med været og hundene storkoset seg.....



























Et smil er det beste gaven man kan få,
Hvis hverdagen starter litt rist og grå.
Er smil er verdt så utrolig mye,
et smil med glimt i øyet.
Hva er vel bedre enn det,
alle blir jo da ,
så mye gladere!!!

Ny uke , med nye muligheter!
Nyt livet!!!


monica

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en hilsen, og fint om du skriver hvem du er også.... Ha en fin dag!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...