torsdag 18. oktober 2012

Frokost

Igang igjen....eller har vel aldri sluttet.
Men for 5 uker siden strammet jeg inn prosjektet mitt igjen som har gitt noen kg i svinn.... Det var kun megden med inntak som måtte justeres denne gangen og overgangen ble ikke stor.
Er fornøyd, men skulle ønske jeg var "flere" noen ganger. Det hadde vært så mye mer moro å hatt noen å trene med og dele litt kost, erfaringer og delt tips.... men  skal skrive mer i lavkarbobloggen min og håpe det motiverer videre på godt og vondt. Skriver dagbok på fanen over for di som er litt mer intressert.
Frokosten idag var en omlett med smør, egg, skinke, tomat og purre.
Tilbehør var avocado, paprika, tomat og paprika ....NAMMI...
 
 
 

 
Da skal jeg trene litt for å myke opp igejn en stiv gammel skrott.
Ha en super dag !!
 
 
monica


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en hilsen, og fint om du skriver hvem du er også.... Ha en fin dag!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...