torsdag 3. juni 2010

Juni.....

Her i heimen deler vi på godsakene om dagen. Lise synes hundeknupp, tyggebein osv er kjempedigg... klart hun vil ha hun også når Ulrik og Pir skal ha. Lise er så gøyal om dagen. Hun er virkelig i en herlig alder. Hun har så sans for humor og tar gjerne en spøk selv så hun får meg virkelig til å le om dagen! Fantasien er på topp! Herlig tid!!!






På søndag var vi på besøk hos mamma og pappa. Der fikk vi besøk av Else Marie og hun hadde med seg to av sine tre barn. Kjempekoselig å hilse på henne igjen.
Liv Kjersti er en dag eldre enn Lise. Moro å se di studerte hverandre, men samtidig hadde di nok med seg selv..





På mandag var jeg innom jobben, det var godt noen er glad for å se enn. Men det begynner virkelig å bli stort og mange ansatte der, så det blir spennende å komme tilbake. Rart å begynne å jobbe igjen også. Håper kroppen holder.
..


Max koser Lise:




Mina fargelegger:




Meg og Max ( en glad gutt):




En varm dag, og da er det godt med is... vi koser oss på by tur:




Etterpå var jeg innom Maria Therese Farstad i Vingrom. Mina koste seg i rollen med å leke med di små. hun dullet og dallet... Det var så koselig å få komme på beøk. Var så kos å se Maria i mammarollen. Hun ble overumplet av to aktive barn, så fikk vel skrekken... hehehe.... Lise såg over det meste av det meste.,,,


Mina vise gjerne Lise og Snorre lekene:




Mina , Lise og Snorre:





Maria er virkelig flink til å sy. Hun har laget noen bukser til Snorre jeg likte kjempegodt. Her er en Meitai hun har laget. Den var sååååååå fin og fikk lov å ta den med hjem for å prøve den litt, men finner ikke helt greia med denne gitt... men en fiks ting!




Virkelig slitsomt å ha fri fra bhg og være med mamma å løype altså:


Dagen for bhg- bilder. Vi snik-fotograferte før vi reiste... Mine to herlige barn:


Underøker jeg det meste sier du??? Ups...tatt på fersken...

Vært en fiiiiiiiiiin uke!

lys og kjærlighet....

mokikka xxx

3 kommentarer:

  1. Herlige unger du har, og på det siste bildet av de to i flotte kjoler er jammenmeg Mina utrolig lik Katrine. Virkelig.

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en hilsen, og fint om du skriver hvem du er også.... Ha en fin dag!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...