mandag 10. januar 2011

Søskenkjærlighet og tannfelling

Mine barn er "back". Lise har virkelig hatt to flotte dager som før hun ble syk. I ettermiddag har hun showet vilt... Hun er bare virkelig en klvn og lik å tøyse.

I ettermiddag har vi hatt en liten tegnestund mens jeg laget middag.. Noen glimt fra jentene ved bordet. Er di ikke herlige? Søskenkjærlighet .....









I ettermiddag ville jeg kjenne litt på tanna igjen, men fikk ikke nappe den ut sa hun for det var vondt. Vi prøvde litt på badet, men fikk ikke kjenne mer da jeg rikket litt for mye den ene gangen. Men så spurte jeg om jeg kunne ta litt papir å pakke den inn så det ikke gjorde så vondt... Tok tak i tanna og VIPS så var den ute:)

Sjekk den jente i bakgrunn som ville smile på et bilde og en stolt jent som har mistet sin første tann!!!
Hurra!!!!




2 kommentarer:

  1. HERLIG!!!!!! Endelig er tanna ute. Hils Mina fra meg. Så utrolig flott at Lise er frisk igjen. Hun er jo en skikkelig godjente. Klem fra gamletante

    SvarSlett
  2. Ja det er noen helige små jenter......gid...klem..Bestemor Roseth

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en hilsen, og fint om du skriver hvem du er også.... Ha en fin dag!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...