tirsdag 1. november 2011

Salat på morgenen...

Nå har jeg gått på lavkarbomat i ett år. Den 19 oktober var 1 års dagen. Da hadde vekta nådd -18kg og det er snitt på 1.5kg pr mnd. Den har beveget seg litt mer ned siden  1års dagen.
Og mange cm er borte......bare i livet er ca 30cm borte....

Er veldig fornøyd med årsresultatet og nå har vekten begynt å bevege seg igjen etter å ha stått stille i nesten 3 mnd. Tok litt tak igjen og bevisstgjorde meg igjen på HVA jeg putter inn i munnen. 

Er storfornøyd med når det blir ca 0,5kg i uka...hvis mer er det bare en bonus...
Men mange uker står det stille, og derfor hopper jeg ikke oppå vekta i tide og utide.
Er spent på hva neste veidedag viser... kanske -20kg?
 Er viktig at vektnedgangen skjer sakte og sikkert , slik at jeg kan leve med dette etterpå. Derfor synes jeg det var godt vekta sto stille den perioden jeg bare levde på lavkarbo. Da ser jeg at det kan bli lett etter endt veiemål...

Da tar jeg tak i di siste 14 kg.....


Dette er dagens frokost. En kyllingsalat med masse godt i!


Mer dagbok på lavkarboblogg finnes på egen fane. Tror kanskje det ikke er alle, som synes alle mine tanker er like interessante rundt dette tema... he he.... må ta et skippertak med noen oppskrifter igjen. Har masse bilder så det er bare å få satt seg ned og begynt....


ha en glad dag!


monica

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en hilsen, og fint om du skriver hvem du er også.... Ha en fin dag!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...