fredag 16. juli 2010

Vognpose

Jeg kjøpt to buggy snuggle som jeg liker knallgodt til vongnene til Lise.Da slipper jeg tepper som faller ut og blir sparket ut av vognen.
Idisse ferietider invisterte vi i ei trille som høgst sannsynlig blir med på ferie, korte turer osv... derfor ville jeg prøve meg som syerske
Jeg ville prøve meg på en light variant av denne med knapper istedet for glidlås og ble veldig fornøyd med resultatet
En knall rød pose med koksgrå trykk knapper,
men problemet var at trykk knappene skle av stoffet for stoffet er så tøyelig og jeg måtte innvistere i trykk knapper jeg kan sy på med en pynteblomsknapp på utsiden. Skal nå hekle på en blomst til pynt etterhvert....



Her er den "NYE" ferdige posen med nye knapper og denne funker perfekt:


Posen i vognen





Trykk knapper og blomsterknapp




Knapp





Ferdig 4 lags fleese-pose med hull til 5pkt sele.
Brukt ett fleeseteppe til dette prosjektet.
Str 100cm x 48cm og passer barn opp til ca 3 år.
Brukt skolisser til knytetråder på toppen.
Vaskes på vanlig 40 grader.

En god varm blund venter...


mokikka xxx

1 kommentar:

Tusen takk for at du legger igjen en hilsen, og fint om du skriver hvem du er også.... Ha en fin dag!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...