mandag 24. oktober 2011

Fotoklubben - tema vann -

Oktobertema var vann og vi skulle levere to bidrag hver i Torpa fotoklubb... jeg hadde litt vanskligheter med å finne noe allright eller noe kreativt, så det ble ett gammel godt bilde og ett bilde jeg tok på Storlon for litt siden.... Om disse var di beste aner jeg ikke, siden jeg er litt ny på dette og at jeg ikke vet hva jeg skal se etter når noe skal være bra. Di to første bildene er di jeg leverte,men jeg måtte slenge på to til som jeg liker....moro å ta bilder i blinkskudd, men ser jeg mangler fortsatt mye kunnskap for å skaffe kvalitetsbilder! Men man lærer alltid.......


Mina en sommerdag i 2008 (levert som bidrag)



Fossefall på Storlon høsten 2011 (levert som bidrag)




Naturbilde tatt på storlon, høsten 2011




Elvebilde fra Grønnvold-dammen, september 2011


Ha en glad dag!


monica

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en hilsen, og fint om du skriver hvem du er også.... Ha en fin dag!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...