onsdag 4. august 2010

Ny epoke....

Idag var min første arbeidsdag på lang lang tid. Permisjonen og ferie er over og en ny epoke er på vei.
Pappa sin tur å være hjemme nå.

Merket godt da jeg kom hjem idag, at minste jenta ville sitte på fanget fra jeg kom hjem til hun la seg.... og søvnen er så som så. Veldig urlolig i kveld....

Det er velidg rart dette syntes jeg....men vet di har det godt og da er det bra. Mina er i bhg om dagen og trives velig godt med det...

Snart er det bhg for minsten også, di begynner å bli store gitt!

Det var ok å komme tilbake på jobb, men må innrømme jeg syntes det var og er litt tøft!







Ha en fin kveld!

Alt til sin tid!

mokikka xxx

2 kommentarer:

  1. Hei på dere snuppene i Torpa.. Ha en fin dag Klem fra bestemor på Roset..Det er sååååååååå fine bilder av dere..koselig å se på for GAMMLA detti..<3

    SvarSlett
  2. Tusen takk! takk for at du stikker innom her!

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en hilsen, og fint om du skriver hvem du er også.... Ha en fin dag!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...