torsdag 11. mars 2010

En dag i Ulriks liv...

En normal dag i Ulriks liv... Søte Ulrik min:)



Ulrik er trøtt om morgenen og trives veldig godt i kurven sin i gangen etter at vi står opp. Der kryp han nedi og bare koser seg..




Litt utolmodig og nyskjærrig er gutten min... titter ut om han går glipp av noe og om vi skal snart ut å gå. Må liksom sjekke om alt er i orden til en hver tid.




Men legger seg flat igjen på gulvet og venter spent på a mor om a skal gå seg en tur... slapper godt av





Litt lek og kos med Pi-Pi må til....



Klar for tur:



Venter spent og ivrig på å gå..




Klar ferdig gå...



er med jeg også.... speeder opp quinnyen..



må nyte utsiketen mot synnfjellet også..




Ta bilde da, jeg vil gå mer---




smiiiiiiiiiiil...




Hjemme og ferdig med turen. koser seg på trappen i kjettingen sin




Litt sliten etter turen og da er det godt å slappe av i solveggen---



Ulrik er en utrolig god venn og en kjempgod gutt å ha med på tur...
Naboen kommer innom nå og gjerne vil ha han med på tur og det gleder både to og firbent....
gleder meg til mange år sammen med deg:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en hilsen, og fint om du skriver hvem du er også.... Ha en fin dag!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...